Als twee meesters en een juf met pensioen gaan dan is het hoog tijd om ze in het zonnetje te zetten! Vandaag waren wij op een basisschool in Obdam om samen met de leerlingen een speciaal concert voor het afscheid van de leerkrachten in te studeren. Terwijl we er zijn leren we de leerlingen ook noten lezen en muzikale aspecten als dynamiek, tempo en samen musiceren. Komende donderdag is het concert: 370 leerlingen op het schoolplein als orkest voor hun juffen en meesters!

De kleuters spelen een wisselcompositie waarbij ze afwisselend met Koen op drums om de beurt hun beste beentje zullen voorzetten. Groep 3 en 4 spelen de Meneer Peter Beat. De vijfde en zesde groepers de Juf Astrid Groove en groep 7 en 8 studeren de Meneer Hans Rock in.